کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316355 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اینترنت؛ بازار کاری مملو از فرصت‌های شغلی

اینترنت؛ بازار کاری مملو از فرصت‌های شغلیبنا به پیش‌بینی‌های سیسکو، اینترنت همه چیز یا اینترنت اشیاء (Internet of Things) جهان را به عصر نوینی رهنمون خواهد شد.


به گزارش سافت‌گذر به نقل از ایتنا؛ اینترنت اشیاء در واقع گردآورنده انسان‌ها، اشیاء، فرایندها و داده‌ها در یک محیط شبکه‌ای است که در آن می‌توان تمام ابزارها – از ماشین لباسشویی و تلویزیون گرفته تا سیستم‌های روشنایی و حتی درب منازل – را کنترل و مدیریت نمود.

در واقع در این فناوری، همه چیز به اینترنت متصل است.

اینترنت اشیاء با تبدیل کردن اطلاعات به عمل، قابلیت‌های نوینی ایجاد کرده و فرصت‌های اقتصادی بی‌نظیری در اختیار افراد، کسب و کارها و کشورها قرار می‌دهد.


به گزارش ایتنا به نقل از پایگاه خبری MenaFn، شرکت سیسکو در گزارش اخیر با اشاره به این موضوع، از ظرفیت‌های عظیم اینترنت اشیاء سخن گفته و تاکید کرده که این فناوری همچون بازار بزرگی از فرصت‌های شغلی است که ارزش آن در ده سال آینده به ۱۹ تریلیون دلار می‌رسد.

بنا به گفته سیسکو، از این مبلغ، ۱۴.۴ تریلیون دلار به بخش خصوصی و ۴.۶ تریلیون دلار به بخش‌های عمومی و دولتی تعلق خواهد گرفت.

طارق غول، مدیر سیسکو در منطقه خلیج فارس، منطقه شام و پاکستان گفت سازمان‌های فناوری اطلاعات باید خود را برای عصر اینترنت همه چیز مهیا سازند.

وی افزود آنچه که ما امروز شاهد هستیم، ظهور مفهوم اقتصاد برنامه‌های کاربردی است. به عبارت دیگر از امروز به بعد، نگاه‌ها به ابزارهای مختلف منحصر و محدود نمی‌شود بلکه توجه‌ها به سمت پشتیبانی از تعداد فزاینده برنامه‌های کاربردی نصب‌شده بر روی انواع دستگاه‌هایی که با هم در ارتباط هستند سوق خواهد یافت.

بر اساس برآوردهای سیسکو، منطقه خاورمیانه یکی از بزرگترین سودبران این تغییر و تحول گسترده خواهد بود.

سیسکو همچنین پیش‌بینی کرده که منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا در زمینه ترافیک داده‌های همراه نیز رشد چشمگیری را شاهد باشد.

گفته می‌شود این حوزه تا سال ۲۰۱۷ میلادی ۷۷ درصد رشد خواهد کرد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 19437 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itna.ir تاریخ خبر: 1392/11/29 تعداد مشاهده: 1969
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر